Houden we nog van de klant? Klantbelang en servicegerichtheid zit Nederlanders niet in de genen, stelt Jacko D¿Agnolo. Met "En waar blijft de klant?" geeft hij aan dat het nu echt anders moet. Als ondernemer weet hij als geen ander hoe belangrijk...
Glimpieper of Eigenheimer? Laat de hele organisatie leren Het menselijk kapitaal is voor steeds meer bedrijven en instellingen de cruciale overlevingsfactor. We moeten talent aantrekken, koesteren, door laten groeien. Er wordt ruimhartig geïnvesteerd...
¿Is het nog ver?¿ is een beschrijving van een unieke wereldreis. Een wereldreis die gemaakt werd door ouders met hun kinderen. Die reis had een bijzonder doel; kinderen kennis laten maken met andere kinderen en daardoor over en weer van elkaar leren....
Leren leven zonder lief Weer toe zijn aan een nieuwe liefde na een echtscheiding. Opnieuw leren flirten, daten en vrijen. Grote en kleine avonturen meemaken en mislopen. Mediteren en piekeren over de liefde tot je een ons weegt. 'Leren leven zonder...
'Van Spaghetti naar Asperges' presenteert de succesrecepten uit de keuken van AFAS Software. Herman Zondag legt het geheim van een lekkere organisatie uit aan de hand van het SIMPEL-model, met de kernwaarden Snelheid, Integratie, Meerwaarde,...
Vrouwenmantel is het levensverhaal van tientallen vrouwen die in de prostitutie werken. Hun persoonlijke verhaal, in hun eigen woorden. Met opzienbarende kracht en schokkende kwetsbaarheid. Verhalen van verlangen. Over een schrijnend gebrek aan liefde...
Een crisis in de financiële markten houdt pas op als het 'beest' in de mens is bedwongen. Door een sterkere beschermingslaag van ethiek en zelfbeheersing. Maar nu is de mens niet alleen als individu irrationeel, we zijn het collectief. En dat...
We Hebben Een Beller brengt het ware verhaal over de turn-around bij KPN, als ooggetuigeverslag door de adjudant van CEO Ad Scheepbouwer. Wat speelde er werkelijk achter de schermen. Waarom pakten cruciale beslissingen anders uit. En hoe kon KPN ondanks...